9. 10. 2017

Homofobie = nenávist

Nechápu, co někteří proti gayům mají?
Opravdu jsem tolik jiný?
Dýchám, jím, spím, žiju a pracuju stejně jako všichni lidé.
A přesto podle dost lidí, včetně vlastní mamky, "nejsem normální".
"Chytit se ve městě za ruku se nesluší. Co by si pomysleli lidé?"

Já si tento úděl nevybral. Nebylo to moje přání a rozhodnutí.
Ale je to tak. Jsem jaký jsem a jiný už nebudu.
Smířil jsem se se svým osudem a pochopil, že nejsem odlišný.
Jsem normální. Mám právo žít a milovat.
Ať si říká, kdo chce, co chce.

Nechci fňukat a stěžovat si. Ale některé věci zamrzí.
Ostatní ať si trhnou, lidi nezměním. Ale když je to v rodině...
Mámin přítel, de facto nevlastní táta, a táta mojí mladší sestry.
Nikdy se s tím nesmířil.
Zakázal příteli vstoupit k nám domů.
A když si jej sestra přidala do přátel na FB, tak se rozzuřil a donutil ji si jej odebrat.
Jsme snad já a můj přítel méněcenní?
To on a jemu podobní jedinci zaslepení homofobií nejsou normální.
Homofobie není normální.
@JanHonzaProusek