29. 10. 2017

Cituprázdno

Občas, když se koukám na kriminální seriál, přemýšlím, jestli nejsem jako oni. Jestli nejsem sociopat. 

Nikdy jsem neuměla vyjádřit city. Prý ani jako dítě. Nebrečím. Nemám moc kamarádů. Neumím vztahy. A už dlouho se o něj se mnou ani nikdo nepokoušel. Jsem ten typ, co když se mu někdo líbí, tak do něj šťouchne. Jako malá fyzicky, teď slovně. Nesnáším prázdné fráze a gesta, ale nenapadají mne žádná, co by měla hloubku. Takže, když potřebuje někdo utěšit nebo povzbudit, raději mlčím. 

Ne, že by mě věci nezasahovaly, ale neumím to vyjádřit a asi většinou ani v sobě identifikovat a zpracovat. Někdy si říkám, že je to dobře. Čím dál častěji, že není. Když se někomu stane něco zlého, chtěla bych mu pomoci, ale nevím jak. 

Lidé si o mně myslí, že jsem zlá, chladná, nepřející, bez emocí. Je možné, že mají pravdu. Co já vím. 

Měla bych s tím něco dělat, pokud nechci umřít sama s houfem koček. Kočky totiž zas tak moc nemusím. Ale nebude to pak jen přetvářka? Dá se s tím něco dělat? Jak tak koukám na kriminální seriály, možná bude lepší najít si cestu k těm kočkám.
@Madla_G