12. 1. 2017

Bojovnice

Narodila jsem se v 6. měsíci těhotenství. Na porodním sále se maminky zeptali, jaké jméno mají napsat na úmrtní list. Ale já se jen tak snadno odbýt nedala a vykřičela jsem si život. To bylo prvně, kdy jsem to nevzdala a od té doby už nikdy.

Nejprve všechno vypadalo dobře, ale když jsem se ani v roce nebyla schopná sama posadit, diagnostikovali mi dětskou mozkovou obrnu. Následoval maraton cvičení a rehabilitací. Ve čtyřech letech první operace. Jen díky nadlidské péči rodičů jsem se naučila chodit a postarat se o sebe.
V pubertě se můj stav začal zhoršovat vlivem hormonů a růstu. Přišly další operace a v době, kdy moji vrstevníci řešili první lásky, já se učila znovu chodit.

Dnes studuji na vysoké škole, snažím se vést normální život a je jen málo věcí, které nezvládnu sama. Vděčím za to zejména svým rodičům, kteří to se mnou, stejně jako já, nikdy nevzdali.
@UntouchableSall