9. 3. 2018

V minulém životě jsem byla zlobivá holka

V minulém životě jsem byla asi zlobivá holka. 
Život se se mnou nemaže. 
Otec zálibu v holčičkách, máma v alkoholu a penězích. 
Možná jsem zlobivá i v tomto životě (nevím, jestli se příštího nemám bát :)) 
Potkala jsem skvělého chlapa, tátu mých dětí. Bohužel to je chlap. 
Potkala jsem ženu. Skvělou. Je trochu chlap. Právě má rýmičku. 
A máme společné třetí dítě. Naše děti, všechny tři, mají taky divné rodiče. Ale vím jistě, že jim všichni dáváme to nejlepší ze sebe. Umí dobře trpět s rýmou, stejně jako jsou občas otravně líné po mně. 
Potkala jsem twitter. A několik troufám si říct přátel. Prožívají se mnou trable, co mi tu nechala máma, provází mě nemocí a úsměvy všedních dní. Tímto zdravím KEJDA GANG. 
Jsem lesba. Nic pestřejšího jsem asi potkat nemohla. Nebudu popisovat, jak jako lesby fungujeme. Jak vtipné je vysvětlovat lidem, proč jsem, čím jsem. Kdo má potřebu, ať se zeptá. 
Potkala jsem spousty zlého, spousty dobrého. A nezáleží na tom, jak moc jste studený, nebo teplý.
@ChytraJako