3. 12. 2017

Osud byl proti

Táta nebyl nejsvatější. Chodil do hospody, rád se bavil. Nakonec se máma rozhodla pro rozvod. Byly mi 4 roky. Táta si našel novou ženu, oženil se se svojí kolegyní z práce. Byl řidičem tramvaje. Od rozvodu jsem ho viděla už jenom jednou, když jsem byla s ním a jeho novou ženou na výletě. 

Život mi změnilo datum 19.9.2011. Stala se ošklivá nehoda na Kotlářce, řidič byl na místě mrtvý. Když přišlo parte, zastavil se mi dech. Tátovo jméno. Už ho nikdy neuvidím. 

Vím, že i přes všechny neshody s mámou mě miloval. Chtěl se mnou obnovit vztah. Jak jsem se dozvěděla od své starší nevlastní sestry, napsal mi tenkrát na můj starý Twitter, na který jsem ztratila přístup. Ta slova mi běží hlavou doteď: Jsem rád, že jsem Tě našel, táta.

Není den, kdy bych si na něho nevzpomněla, ve hvězdách vždycky hledám tu nejjasnější. Na jeho památku moje tělo zdobí růže. 

Všechno zlé je k něčemu dobré. Seznámila jsem se s jeho ženou, kterou si vzal po mámě. Máme se rády a už šest let je tady pořád pro mě. Naučila mě spoustu věcí o tramvajích a díky ní jsem znovu našla lásku k nim, kterou ve mně táta probudil, když jsem byla malá.

A začala jsem si od té doby mnohem, mnohem víc vážit své mámy, protože jiného rodiče už nemám a mít nebudu. 

Važte si svých rodičů. Nikdy nevíte, co se může stát a věřte, že ať se děje cokoliv, milují vás. Jděte, obejměte je a řekněte jim, že je máte rádi.
@alfinak412