5. 9. 2017

Život je krásný

Krásný den všem, tohle by měl být můj příběh. Na úvod musím říct, jsem dyslektik a dysorthograf, nejsem spisovatel a vůbec nevím, jak začít, tak velmi prosím o laskavou shovívavost.

Býval jsem zdravotní bratr. Od dětství jsem miloval sport, dělal jsem hokej a za zády rodičů krasobruslení. Běhal "dálky" a skákal do výšky. Vyráběl šperky na přání, pro radost.

Před rokem a kousek jsem šel opět běhat. V místech, kde nikdo nebývá, nejsou stezky, blízko lesů, mě srazil cyklista, byl opilý. Překvapil mě. Nechal mě tam. 8 hodin jsem čekal na pomoc s řidítkama v zádech, zachránil mě můj pes, přivolal pomoc, hajného. Zpíval jsem si, modlil se, abych přehlušil bolest a paniku.

Během hospitalizace, léčení, prostě "uzdravování" jsem potkal lásku. Znali jsme se už dobrých 10 let předtím. On udělal první krok, je anděl, staral a stará se o mě s dokonalostí sobě vlastní. To, že jsem skončil na vozíku, je ze mě paraplegik, mu vůbec nevadí.

A s tím mužem, co mě srazil, se vídám. Občas se staví na kávu. Je to milý člověk. Pral jsem se za to, aby nedostal nějaký velký trest. A povedlo se. Dostal pokutu a musel na protialkoholní léčení. Komu by pomsta pomohla? Mně by chůzi nevrátila a myslím, že tomu muži by se jen stížil, zkomplikoval život. Nyní má zase práci, prý nepije a je šťastný. Věřím, když mi to říká.

Dlouho jsem si myslel, že mi život skončil, ale díky partnerovi, rodině a dokonce pár lidem z Twitteru, hlavně jedné ženě, vím, že můj život je dokonalý a krásný. Vážně, mohu upřímně říci, že jsem šťastný a vděčný za každý nový den.