22. 1. 2017

Youtuber

Jmenuji se Lukáš, je mi 19 let a studuji žurnalistiku a mediální studia. Více než dvě desítky tisíc lidí z celé republiky mě ale znají jako Lukefryho. Jsem totiž youtuber, což nyní zřejmě ve vašich očích vzbudilo opovržení, okamžitou ztrátu pozornosti a pád ve společenském žebříčku někam mezi masové vrahy, tchyni a vašeho nejméně oblíbeného politika.

Natáčet a stříhat videa mě bavilo téměř odmala a postupem času se ve mně probouzela i chuť se někde prezentovat, takže když se začal objevovat fenomén youtuberingu, vycítil jsem možnost věnovat se všem svým zájmům současně.

Snačím se natáčet komediální videa na různá témata a nevyhýbám se ani na první pohled nepopulárním věcem jako je např. politika. Uvědomuji si svůj vliv na mladší generaci, tudíž se snažím o spojení komedie s něčím poučným.

Jestli mě na YouTube něco štve, tak pár lidí, kteří nám nedělají zrovna dobré jméno. Jen kvůli nim si pak společnost youtubery spojuje se sprostou mluvou, porušováním zákonů a fekálním humorem. To je ale velké zjednodušení. Každý z nás je jiný, každý z nás má jiné vlastnosti, každý z nás tvoří něco jiného. Škála youtuberů je dnes již tak rozmanitá, že prakticky každý by zde našel někoho pro sebe "koukatelného". Je to jako televize - když se člověk prokliká všemi Ordinacemi, Prostřeny a Soudkyněmi, najde i skvělou a kvalitní tvorbu.
@lukefrycz