10. 9. 2018

Nedostatečný

Vracím se domů, další den, kdy sotva dojdu do své postele. Nohy se třepou, tělo se nechce uklidnit a hruď v jednom ohni. Udělal jsem dnes dost?  Stačilo to? Nikdy nedokážu odpovědět.

Rodiče chtějí ze mě úspěšného člověka, který bude mít respekt lidí, hezkou manželku a děti. Pracuju na sobě už 12 let, jako by na tom záležel celý život. Postupem času jsem si uvědomil, že nedokážu přestat, že už to nejsou rodiče, kdo vytváří tlak.

V posledních chvílích večera, kdy nemůžu usnout, přemýšlím, jestli to vše není jen moje naivita, jestli to celé není k ničemu. Kolik takových lidí už bylo, prodali svůj život těžké práci za sny, které se jim nikdy nevyplnily. A ta nespravedlnost mě rve na kusy.

Tímto říkám všem, co znáte východy slunce, co znáte pocit marnosti díky vyčerpání a neúspěchu, sny přijdou, musíme věřit.

@JMillsen