13. 3. 2018

Věc MartinMartina

Byla jsem ráda a hodně, hodně jsem se smála. Držela jsem se za ruku se svojí slečnou a chodily jsme spolu po městě a dávaly jsme si polibky, všechno to bylo jako vytržené z romantického filmu a hezké. Bylo to v době, kdy venku rostly pampelišky a v době, kdy vyšlo v naší třídě najevo, že má nejlepší kamarádka a spolužačka nechodí s klukem jménem Martin, ale se slečnou jménem Martina.

Já se nikdy tím, že chodím i s vílami i s chlapci netajila a prostě s nimi byla. Ale právě má kamarádka žila v paralelním vesmíru. Doma o její sexualitě nikdo nevěděl a ostatním kamarádům se to bála říct. Nevím, jestli se naši spolužáci cítili ukřivděni a obelháni při tomhle coming outu, ale celé to bylo bolestivé. Posměch a urážky. Čekala bych, že v dnešní době už se to bere jinak.

O mně to lidé věděli, že to mám jinak. Brali, že nejsem na pohlavní rysy, ale na lidské duše. Nechápali, ale brali. Neuráželi mě a koexistovali se mnou, ale když vyšla najevo celá ta MartinMartina věc, udělalo to bum i v mém světě.

Protože mě kdysi znásilnili, nemám ráda, když na mě lidi mluví a sahají, když jim nedám svolení a v době, kdy rostly pampelišky a zjistilo se, že má nejlepší kamarádka a spolužačka nechodí s klukem Martinem, ale slečnou Martinou, se s tím mluvením a saháním roztrhl pytel. Pánská populace mojí třídy zjišťovala, jestli mě jakožto holku-chodící-s-holkou vzruší jejich doteky a úmyslně si vedle mě sedali a úmyslně na mě sahali. A úmyslně sahali na mou spolužačku, protože taky je holka-na-holky. Nevzrušovalo to ani jednu a ani jedna po tom necítila chuť po mužském údu. Naopak.

Naštěstí to skončilo ze dne na den. Bály jsme se to řešit. Sahání a komentáře se sexistickým podtextem zmizely z ničeho nic, ale ten pocit špinavosti na kůži zůstal ještě dlouho potom. Zase jsem brečela ze spaní a zase jsem myslela na to, jak na mě sahá někdo, komu jsem to nedovolila.

Ono se mluví o tom, jakého se homosexuálům, pansexuálům, bisexuálům a vlastně celé LGBT komunitě dostává pochopení, ale nedostává. Můžeme předstírat, že jsme si rovni, ale pořád NEJSME. Vždycky tady budou kluci, který chtějí zjistit, jestli udělají lesbu vlhkou.
@DekadentniBarca