17. 2. 2017

Sluníčkář

Jsem sluníčkář. Akorát to na mně kromě placky HateFree není poznat, většinu času nadávám a jsem naštvaná na celý svět. Přesto věřím v dobro a žiju tak, abych se nemusela sama před sebou stydět. Snažím se měnit věci, na které stačím.

Občas jdu na demonstraci, abych vyjádřila nesouhlas s nenávistí, občas lovím jídlo v popelnici, abych vyjádřila nesouhlas s plýtváním potravinami, občas jedu s vozíčkáři pod stan do hor, abych jim pomohla napít se piva, když to sami nezvládnou, občas doučuju romské děti, aby mohly dokončit základní školu, občas se snažím přesvědčit ostatní, že třídit odpad má smysl, občas dávám své oblečení lidem, kteří ho skutečně potřebují.

Občas je tohle všechno tak strašně málo a já vím, že jsou kolem mě lidi, kteří skutečně něco dělají. Proto doufám, že jednou budu dost odvážná na to, abych byla tak moc dobrá, jak chci. Nemyslím si, že sama dokážu změnit svět, ale věřím, že každý svým dobrem ano. A že máme co dělat.
@barushe