5. 2. 2017

Nepolíbená

Je mi 25 let a sex jsem měla jednou jedinkrát v životě.

Být panna po dvacítce začne být stigmatizující. Dřív nebo později se v každém kolektivu zabrousí na řeči o sexu a v tu chvíli mě obvykle znehybní vlna studu, přiblble se usmívám, přikyvuju a myslím na to, aby nikdo nepoznal, že moje vlastní zkušenosti jsou minimální. S přibývajícím věkem je to horší a horší, přestanete si věřit, připadáte si nechtění, bojíte se, jak na takovou informaci zareaguje partner, se kterým jste začali čerstvě chodit, a on předpokládá vaši zkušenost.

Nejsem asociální introvert, mám kolem sebe poměrně dost velký okruh známých a několik vážně dobrých přátel, díky kterým jsem se nestala zapšklá a osamělá. Nejsem škaredá, frigidní a nenesu si trauma z dětství, ale stejně mi dělá obrovské problémy si s někým začít.

Sex mi chybí, ale mám proto chodit s někým o koho nestojím, nebo se nechat opít a sbalit v klubu? Ne, děkuju.

Dnešní doba mluví o sexu otevřeně, považuje ho za samozřejmost, proti tomu v zásadě nic nemám. Netvrdím, že problém je v osudu, vesmíru, chlapech nebo chemtrails, jsem si vědomá, že brzda je ve mně. Zároveň ale vnímám, že s podobným problémem se v mém okolí potýkají i další mladí lidé, a i když byste to do nich na první pohled neřekli, při lechtivých tématech sklopí na okamžik pohled k zemi a bojují s méněcenností.

Ráda bych napsala nějaký pozitivní závěr. Nemám ráda otevřené konce. Ale sama sobě ho napsat neumím.
Mirka