23. 2. 2017

Bankéřka

„Jo, tak ty děláš v té pračce na peníze, která nás okrádá. Navíc jste drazí.“

Takhle většinou začínají a končí rozhovory na téma mého zaměstnání.

Nebudu tady obhajovat korporace apod. Jde mi o předsudek. Pracuji jako uklízečka = mám jen základku. Pracuji v bance = jsem ten bankéř z reklamy, který ždímá lidi.

Já tam jsem z jiného důvodu. Osobního. Mám svůj tým. Nic neprodáváme, děláme servis. Respektive můj tým dělá servis pro klienty a já se snažím starat o ně.

Když se mě někdo zeptá, jakého největšího úspěchu jsem v práci dosáhla, tak řeknu, že to jsou vztahy s „mými“ lidmi. Jsem jedna z prvních, která ví, kdy mají svatbu, proč se rozešli s partnerem a jaké zdravotní problémy řeší doma. Jestli jejich děti zlobí, nebo ne a jaké známky měly na vysvědčení. Proč jsou smutní a proč šťastní.

Takže o čem je má práce? Především o naslouchání a získaní si důvěry. A tak by to mělo fungovat všude, protože pak jde vše tak nějak lépe.
@MarketaCvekova