12. 2. 2017

Pozitivní postoj

Jediné, v čem potřebuji toleranci, je můj vědomý pozitivní postoj k životu, k lidem i ke světu, který občas některé lidi tak dráždí. V mém případě se nejedná o nemoc a dokonce to není ani sluníčkářství. Je to moje vědomá volba, ke které jsem se prokousala životními zkouškami.

Věřím, že každý má v sobě netušené zdroje a každý může žít dobrý a spokojený život. Zadarmo to nebude. Je to makačka. Ale stejně tady strávíme 24 hodin denně... Jde jen o to, jak. Vím, že pozitivnímu postoji a štěstí se dá naučit a že to je věc rozhodnutí. Dá se na tom pracovat. Líp se tak žije.

Nikdy mě nepřestane překvapovat, kolik negativismu v lidech je a jak moc si jsou schopní ubližovat. Sobě samým i sobě navzájem. Kdysi jsem to dělala taky, takže to dokážu pochopit. Co ale nechápu je, když v tom pekle někdo setrvává a nic se sebou nedělá. Věřím, že jsme se narodili proto, abychom se stali lepšími lidmi. Abychom se vědomě posouvali a prospívali sobě i okolí. Myslím, že se to vyplácí v podobě lepšího života. Než to skončí hezkou smrtí. ;)
@YANKA_CHACHA